Pick-up ze skrzynią z burtami i plandeką to rzadki widok na polskich drogach. Ostatnio taką zabudowę zrealizowała firma Auto Galeria.
Legendarna niezawodność i spore zdolności terenowe to jedne z głównych zalet Toyoty Hilux.
O ile pick-upa japońskiej marki nietrudno spotkać na polskich drogach, to w zdecydowanej większości są to egzemplarze z podwójną kabiną i seryjną skrzynią ładunkową.
O ile wśród akcesoryjnych zabudowach paki typu hardtop można przebierać, to spotkać „Hilly” w innej konfiguracji nie jest łatwo.
Zobacz też: Toyota Hilux 2020 z silnikiem 2.8 204 KM i 3500 kg uciągu na haku
Ostatnio zabudowcy z Gorzowa Wielkopolskiego przygotowali dla jednego z klientów Toyotę Hilux VIII ze skrzynią z trójstronnymi burtami, która zastąpiła fabryczną pakę.
Wykonana w całości z aluminium skrzynia z lekką aluminiową ramą pomocniczą ma 1750 mm długości, 1550 mm szerokości, a wysokość otwieranych burt to 400 mm.
Podłoga skrzyni wyłożona została sklejką antypoślizgową o grubości 15 mm, natomiast do mocowania ładunku dłużą 4 uchwyty.
Zobacz też: Ford Ranger Raptor zmodyfikowany przez firmę Auto Galeria
Tylne słupki burt można wypiąć, a do zabezpieczenia łądunku przed warunkami atmosferycznymi służy plandeka z linką napinającą.
Do tego kabinę Hiluxa chroni krata, do której można przymocować zwiniętą plandekę, kiedy nie jest potrzebna. Dodatkowo specjaliści z Auto Galerii zabezpieczyli wlew paliwa osłoną z aluminiowej blachy ryflowanej.
Ponadto w aucie zamontowana została wyciągarka pod przednim zderzakiem, natomiast z tyłu dzięki hakowi można podpiąć do pick-upa przyczepę.
Źródło zdjęć: Auto Galeria