Spora część przewoźników, który złożyli np. dwa miesiące temu komplet dokumentów nie doczekali się odpowiedzi i po próbach kontaktu mailem lub poprzez telefon musieli osobiście pojechać do siedziby tej instytucji przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie, aby spróbować dowiedzieć się, dlaczego ich wniosek nie został rozpatrzony.
Wzmożone kontrole busów na zagranicznych trasach
Już od soboty 21 maja, a więc od pierwszego dnia obowiązywania kolejnych wymagań Pakietu Mobilności w sprawie busów od 2,5 do 3,5 tony w Niemczech czy Francji służby prowadziły kontrole weryfikujące czy dany przewoźnik posiada licencję wspólnotową a w busie znajduje się wypis z licencji.
– Dzisiaj kierowca w Niemczech miał już 3 kontrole. Nic ich nie interesowało, oprócz licencji – pisał w sobotę Mateusz, przewoźnik z północnej Polski dodając, że i we Francji jego kierowca trafił na kontrolę, ale już poza licencją sprawdzana była waga czy SIPSI.
Źródło zdjęcia: dostawczakiem.pl