Włosi wprowadzają na rynek Iveco Daily 4×4 oferując pełną gamę rodzinę pojazdów drogowych i terenowych z DMC od 3,5 do 7 ton DMC.
Podczas 67. Wystawy Pojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze włoska marka zapowiedziała wprowadzenie do oferty szerokiej gamy Iveco Daily 4×4 z fabrycznym napędem na obie osie.
Zobacz też: Iveco stawia na CNG – ani jednego Daily z silnikiem Diesla na IAA 2018
Dotychczas aktualnie oferowana generacja Daily dostępna była z napędem 4×4 w dwóch wersjach z podwoziem do zabudowy.
Odmiana z pojedynczą kabiną (rozstawy osi 3050; 3400 mm) dostępna była w wersjach 3,5 oraz 5,5 t DMC, natomiast wersja z podwójną (rozstaw osi wyłącznie 3400 mm) osiągalna była jedynie z 5,5-tonowym DMC. Teraz Iveco rozszerza ofertę o podwozia do zabudowy także i z 7-tonowym DMC.
Oprócz tego gama Daily 4×4 powiększy się o pojazdy z nadwoziem furgon, które będą dostępne w wersjach 5,5 oraz 7 ton DMC, z pojedynczymi oraz podwójnymi kołami na tylnej osi. W najcięższej konfiguracji ładowność Daily 4×4 dochodzić ma do 4,3 tony (dopuszczalny nacisk na przednią oś to 2,7 tony a na tylną 5 ton).
Zobacz też: Mercedes eSprinter – pierwsza jazda prototypowym elektrykiem
Wszystkie Iveco Daily 4×4 napędzać będzie 3-litrowy silnik F1C o mocy 180 KM spełniający normę Euro VI. Klienci będą mogli wybrać manualną przekładnię z reduktorem (12-biegów w przód i 2 przełożenia do jazdy do tyłu) lub „automat” Hi-Matic również z reduktorem (16-przełożeń do jazdy w przód oraz 2 do tyłu).
Źródło zdjeć: Iveco