Reklama

Międzynarodówka została kamperem – półintegra dla ubogich

Międzynarodówka została kamperem – półintegra dla ubogich

Właściciel Dukata nie zrezygnował z kurnika, więc poza cztero- lub pięcioosobową przyczepą z obszernym wnętrzem, kuchenką i prysznicem oraz toaletą, jest awaryjne miejsce do spania nad kabiną busa.

Z drugiej strony po demontażu górnej kabiny sypialnej zostałby wycięty otwór w dachu, a pozostawiony kurnik dalej służyć może za obszerny schowek i spojler ochraniający od pędu powietrza przyczepę.

Reklama

W każdym razie, jak wspomniał Kuba, właściciel Fiata Ducato dał mu drugie życie i – jak w znanym powiedzeniu – coś jest głupie, ale działa to nie jest głupie.

Zobacz też: Używany: Fiat Ducato 3.0 MultiJet 180 – międzynarodówka (zdjęcia)

Bo około 20 000 zł (koszt przyczepy) i powiedzmy drugie tyle za byłą „eksportówkę” to ciągle niewiele przy cenach prawdziwej półintegry.

A może wśród Czytelników dostawczakiem.pl jest właściciel uwiecznionego na zdjęciach Dukata i chciałby podzielić się historią tej nietypowej konwersji z międzynarodówki na kampera?

Źródło zdjęć: Kuba

Podziel się: