Reklama

Nie tylko DPF był niesprawny. Renault Master zatrzymane przez ITD

Nie tylko DPF był niesprawny. Renault Master zatrzymane przez ITD

W Renault Master przewożącym niepełnosprawne dzieci nie tylko DPF był niesprawny. Kierowca dostał mandat a ITD zatrzymało dowód rejestracyjny.

Niesprawnym minibusem przewożono niepełnosprawne dzieci do jednej ze szkół na terenie Warszawy.

Inspektorzy ITD we wtorek 7 marca poddali kontroli przed jedną z warszawskich szkół minibusa przewożącego niepełnosprawne dzieci w ramach usługi Miejskiego Transportu Osób Niepełnosprawnych.

„krokodyle” od razu zwrócili uwagę na brak wymaganej przez kodeks drogowy żółtej tablicy z symbolem dzieci a po chwili zauważyli też, że komputer pokładowy wyświetlał informacje o awarii układu wtryskowego. Inspektorzy ITD za pomocą testera diagnostycznego wykryli 8 usterek a najpoważniejsza z nich dotyczyła usterki filtru cząsteczek stałych, czyli tzw. DPF-a.

Reklama

W wyniku stwierdzonych usterek i naruszeń w kwestii montażu foteli, inspektorzy ITD zatrzymali dowód rejestracyjny Masterki.

Ponadto w trakcie czynności kontrolnych stwierdzono, że fotele dla pasażerów w tylnej części Masterki „zamocowane zostały w miejscach konstrukcyjnie do tego nieprzeznaczonych”.

Jakby tego było mało w aucie nie działały też światła pozycyjne przednie, boczne oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej a na wyposażeniu minibusa brakowało obowiązkowego trójkąta ostrzegawczego.

Ostatecznie „Krokodyle” zatrzymali dowód rejestracyjny auta i zakazali kierowcy dalszej jazdy z miejsca kontroli. Ponadto kierowca ukarany został mandatem karnym w wysokości 500 złotych.

Źródło zdjęć: GITD

Podziel się:
4

Odpowiedzi

Napisz tu swoją opinię

  1. Ja

    Eee. No.. popalone żarówki miał….szok. a najgorsza to ta w podświetlaniu tablicy. No jak mógł? Szok!

    1. suweren

      Mocowanie foteli. Proszę czytać ze zrozumieniem. W razie wypadku masakra!

  2. Jwch

    70% tych aut ma ten błąd

  3. Benedek

    Doszkolić tych funkcyjnych, usterka dpf 😀😀😀przecież wywalił błąd wtrysku, który pojawia się po którejś nieudanej próbie wypalania😀😀😀😀co nie świadczy o usterce. Po co im ten tester jeżeli potrafili s czytać błędy, które są bolączką nie tylko renault to tak jakby wyświetlił się błąd czujnika kąta skrętu którego diagnosta zapomniał skalibrować po ustawieniu zbieżności😂😂😂😂

Komentarze zamknięte.