Nowy Opel Combo Cargo z napędem 4×4 od firmy Dangel otrzymał też podwyższone o 20 milimetrów zawieszenie i osłony pod silnikiem i skrzynią biegów.
Opel wprowadza do swojej oferty Combo Cargo i osobowe Combo Life z napędem 4×4, który przygotowała francuska firma Dangel.
Zobacz też: Test: Mercedes-Benz X250d 4MATIC – 190 KM to mało (wideo, zdjęcia)
Zmodernizowany układ kierowniczy i zawieszenie ze zwiększonym o 20 milimetrów prześwitem przyda się do jazdy w lekkim terenie. Dodatkowo w Combo 4×4 zastosowano stalowe osłony silnika i skrzyni biegów.
Na niemieckim rynku wersja z napędem na obie osie jest droższa o 6400 euro bez podatku VAT.
Pokrętłem umieszczonym na tunelu środkowym, po prawej stronie dźwigni zmiany biegów, kierowca może wybrać pomiędzy trybem „Eco” oraz „4WD”.
W przypadku pierwszego programu moment obrotowy przekazywany jest na przednie tylko koła.
Jeżeli teren jest trudniejszy, wystarczy, że kierowca włączy tryb 4WD. Wtedy bez zatrzymywania się przy pomocy sprzęgła wiskotycznego część momentu będzie przekazywana na tylne koła.
Zobacz też: Test: Dacia Dokker Van – izoterma wewnętrzna (wideo, zdjęcia)
Dla bardziej wymagających klientów przygotowano opcjonalną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego oraz dodatkową osłonę zbiornika paliwa a także zawieszenie gwarantujące 80-milimetrowy prześwit od podłoża.
Ładownia Combo Cargo 4×4, tak jak i wersji z klasycznym przednim napędem, pomieścić może dwie europalety.
Według oficjalnych danych mały uterenowiony van Opla może zabrać do 880 kg ładunku.
Jak na razie Opel Poland nie potwierdził czy i kiedy Combo E z układem 4×4 będzie oferowany w Polsce.
Źródło zdjęć: Opel