Będzie dostępny w wielu wariantach, także jako podwozia do zabudow! Peugeot e-BOXER z zasięgiem do 340 km – w ofercie już w 2020 roku.
Produkcja Peugeota e-Boxera rozpocząć się powinna w IV kwartale 2020 roku. Po opuszczeniu zakładów Sevel we włoskim Val di Sangro, pojazdy trafią do firmy BEDEO, gdzie zamontowany zostanie elektryczny zespół napędowy.
W 100% bezemisyjny Peugeot e-Boxer oferowany będzie w dwóch wariantach DMC: 3500 kg oraz 4000 kg.
W przypadku nadwozia furgon elektryczny Boxer występować ma w wariantach od L1H1 do L4H3, przy czym jedynie wersje L1H1 oraz L2H2 będą dostępne w 3,5-tonowych odmianach.
Zobacz też: Fiat E-Ducato zadebiutuje w 2020 roku – DMC 3500 kg i 4250 kg
Dla przykładu najkrótsza „blaszka” e-Boxera ma mieć ładowność dochodzącą do 1215 kg, natomiast 4-tonowa wersja L4H3 oferować powinna 1270 kg.
Dodatkowo Peugeot e-Boxer produkowany ma być jako podwozie do zabudowy z pojedynczą kabiną (L2, L3 oraz L4) a także z podwójną kabiną (wyłącznie L3).
W gamie znajdzie się także e-Boxer jako platforma do zabudowy w wersjach L3 i L4.
Do napędu wszystkich elektrycznych Boxerów służyć ma jednostka o mocy 90 KW/122 KM generująca 260 Nm. Samochód dostępny będzie z dwoma pojemnościami akumulatorów: 37 kWh oraz 70 kWh.
Zobacz też: Renault Master Z.E. jako podwozie do zabudowy od września 2020
W przypadku większego litowo-jonowych zestawu akumulatorów producent podaje, że zasięg powinien dochodzić do 340 kilometrów (procedura WLTP w toku).
W przypadku mniejszej baterii zasięg starczyć powinien na przejechanie do 200 kilometrów.
PSA podaje, że pełne ładowanie z Wall box-a 7,4 kW elektrycznego Boxera z baterią 37 kWh trwać powinno 6 godzin, natomiast wersja 70 kWh potrzebować powinna aż 12 godzin.
Źródło zdjęć: Peugeot