Reklama

Tak wygląda deska rozdzielcza nowego Fiata Ducato

Tak wygląda deska rozdzielcza nowego Fiata Ducato

Nowa kierownica, zestaw wskaźników czy kratki nawiewów – prawdopodobnie tak wyglądać będzie deska rozdzielcza nowego Fiata Ducato.

Na początku lutego pisałem o testowych mułach jeżdżących po Śląsku. Kilka Fiatów Ducato jeżdżących na próbnych tablicach rejestracyjnych na tyle wzbudziło zainteresowanie Czytelników dostawczakiem.pl, że pora na kolejną porcję informacji i zdjęć.

Zobacz też: Fiat Ducato z nowym silnikiem – testowe muły jeżdżą po Śląsku

Ten furgon L1H1 to jeden z kilku testowych mułów kolejnego wcielenia Fiata Ducato, które jeżdżą po Śląsku.

Ostatnio wspominałem m.in. o gamie silnikowej, która pojawi się w odświeżonym Ducato oraz najpewniej innych bliźniakach z koncernu Stellantis (FCA i PSA).

Według moich ustaleń w dostawczym Fiacie pojawi się silnik Diesla o pojemności 2.2 litra. Czy będzie to jednostka stosowana aktualnie w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze?

Wybaczcie, ale grafik ze mnie marny 🙂 W każdym razie po faceliftingu Fiat Ducato otrzyma przeprojektowany grill z nowym logo z napisem “FIAT”.

Tego nie wiem na pewno, ale niektórzy z Czytelników wspominają też o silniku 2143 ccm konstrukcji FCA stosowanym w Alfach Romeo Stelvio oraz Giulia, chociaż nie wiem, czy to dobry trop.

Najprawdopodobniej na grillu kolejnego wcielenia Fiata Ducato pojawi się duży logotyp “FIAT”, a więc taki jak w najnowszym kompakcie Tipo Cross.

Zobacz też: Test: Opel Vivaro-e – poza zasięgiem (wideo, zdjęcia)

Nowa kierownica, przeprojektowany zestaw wskaźników z cyfrowym wyświetlaczem pośrodku oraz inne kratki wlotów powietrza – tak najprawdopodobniej wyglądać będzie nowa deska rozdzielcza Fiata Ducato po kolejnym faceliftingu.

Ostatnio Kuba – jeden ze stałych Czytelników dostawczakiem.pl – podesłał zdjęcie wnętrza jednego z testowych mułów.

Widać na nim nie tylko nową kierownicę żywcem przypominającą tą z m.in. Tipo czy 500X, ale także całkowicie przeprojektowany zestaw wskaźników.

Pod prędkościomierzem wyskalowanym do 190 km/h znalazł się wskaźnik poziomu paliwa, natomiast pod obrotomierzem – jak się domyślam – zlokalizowano wskaźnik temperatury płynu chłodzącego.

Oczywiście inaczej poprowadzono całą linię deski rozdzielczej oraz przeprojektowano m.in. kratki wlotu nawiewów.

Pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem pojawił się wyświetlacz TFT – wygląda nieźle, zwłaszcza jeżeli porównamy go do aktualnie stosowanego wyświetlacza.

Źródło zdjęć: Kuba

Komentarze