Reklama
Iveco

Prototypowy Pasagon na otomoto.pl – do kupienia furgon i kombi

Prototypowy Pasagon na otomoto.pl – do kupienia furgon i kombi

Wystawiony na otomoto.pl furgon i kombi to najprawdopodobniej prototypowe egzemplarze Pasagona, ostatniego wcielenia dostawczego Lublina.

W maju 2009 roku firma DZT Tymińscy z Siemiatycz wykupiła od syndyka masy upadłościowej Daewoo Motor Polska prawa do produkcji dostawczego Lublina oraz terenowego Honkera.

W ramach modernizacji w lubelskich zakładach powstałą bardzo krótka seria (poniżej 30 sztuk) Pasagona, ostatniego wcielenia Lublina z mocno charakterystycznym pasem przednim.

Zobacz też: Dostawcze klasyki – dostawczakiem.pl z wizytą w Holandii (zdjęcia)

Wśród oferowanych przez DZT Tymińscy wersji Pasagona występował m.in. bazujący na Lublinie 3Mi furgon z podwyższonym dachem czy 5-osobowa odmiana kombi.

Na oficjalnych zdjęciach, które ciągle widoczne są na stronie internetowej www.honker.com.pl zauważyć można właśnie takie dwa egzemplarze, które zostały kilka dni temu wystawione na sprzedaż na otomoto.pl.

Bardzo możliwe, że to właśnie te dwa egzemplarze z 2010 roku to jedne z pierwszych prototypowych egzemplarzy, które brały udział w sesjach zdjęciowych i były tzw. pojazdami pokazowymi na potrzeby promocyjne.

Co warto podkreślić, biały furgon napędza spełniający normę Euro 4 silnik Andoria ADCR o pojemności 2 636 ccm i mocy 115 KM, który sam w sobie jest unikatem.

Bezpośredni link do ogłoszenia tego Pasagona w wersji furgon znajduje się TUTAJ.

Zobacz też: 3-osiowy Lublin jako autolaweta – unikalny egzemplarz do kupienia

Z kolei czerwony Pasagon w wersji kombi ma pod maską silnik 4CT90 o mocy 102 KM, a wiec ten sam motor o pojemności 2 417 ccm z Andrychowa, który stosowany był w Lublinie 3Mi.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany ocaleniem tego egzemplarza bezpośredni link do ogłoszenia znajduje się TUTAJ.

Zobacz też: Żuk wywrotka z napędem 4×4 i skrzynią rozdzielczą Stara 660

Warto też nadmienić, że ta sama osoba wystawiła Honkera 2.7 TD w wersji pick-up z podwójną kabiną (link TUTAJ) oraz typowego Honkera z tym samym silnikiem Diesla (link TUTAJ).

PS: Jakbym miał trochę wolnych środków to bym się nie zastanawiał ani chwili 😉

Źródło zdjęć: otomoto.pl

Komentarze