Reklama

Test: Renault Master – kamper na bazie L2H2 (wideo, zdjęcia)

Test: Renault Master – kamper na bazie L2H2 (wideo, zdjęcia)

Do tego trzeba doliczyć koszty zabudowy „Wind & Water” od EBACAMP. W przypadku prezentowanego egzemplarza to aż 119 000 zł netto/146 370 brutto, ale uwaga – to wycena z 2019 roku!

Podsumowanie

Po 1,5-tygodniowym teście muszę na pewno stwierdzić, że w pełni rozumiem boom na kampery! Szum morza o świcie wynagrodzić może wiele, nawet pewne niedogodności związane z nieco ciasnym wnętrzem campervana na bazie Renault Master L2H2 😉

Reklama

Niedoskonałości wykonania zabudowy w aucie za ponad 250 000 złotych muszą budzić niesmak, chociaż Masterka, jako baza do takich modyfikacji, wydaje się rozsądną propozycją. Tylko ta „akcja” z układem SCR i AdBlue mocno zapadła mi w pamięć. Zresztą, jak się okazało, nie był to jednostkowy przypadek w poliftowej wersji X62.

Podziel się: