Jak mówi sam właściciel, padło na Lublina, bo jest tani w zakupie, ma ramę a do tego części są dostępne w każdej Agromie.
Zobacz też: Lublin na bliźniakach i z silnikiem z Iveco Daily – to rarytas
Do tego te silniki i skrzynie były montowane w Gazelach i UAZ-ach a nawet agregatach prądotwórczych, więc podczas wypraw na Wschód ta prostota konstrukcja jest niemal idealna dla auta pod wyprawowego vana.
Namiot na dachu, prysznic i WC
Docelowo wyprawowy Lublin 4×4 będzie miał na dachu zamontowany namiot, w środku prysznic z ciepłą wodą z ogrzewcza a nawet WC.
Na liście wyposażenia znajdą się także rury pod stopnie, lodówka oraz ogrzewanie postojowe zasilane LPG.
Sławek buduje swojego kampera od jesieni zeszłego roku, ale tylko popołudniami i korzystając z własnego garażu. Na ten moment zaawansowanie prac to około 60-70%. Do zrobienia został środek a pierwsze próby terenowe są w planach na początku czerwca.
Zobacz też: Intrall Lublin 3 Mi z przebiegiem 10 000 km – cena 99 999 zł
Właściciel Lublina 4×4 chce się zmieścić maksymalnie ze wszystkimi wydatkami na ten projekt w kwocie do 30 000 zł (nie licząc własnej pracy), bo – jak podkreśla – w tych pieniądzach na jakiekolwiek Sprintera lub innego seryjnego kampera 4×4 nie ma szans.
PS: Jestem już umówiony ze Sławkiem, że kiedy ukończy swojego wyprawowego Lublina 4×4, napiszę kolejny materiał! Kto wie, może nawet z uda się zorganizować wspólnie testy w terenie 😉
Źródło zdjęć: Sławek